Нарада для практичних психологів ЗЗСО та ЗДО «Інклюзивне навчання. Психодіагностика дітей з особливими освітніми потребами».
Сьогодні надзвичайно актуальним питанням є забезпечення загальнодоступності освіти для дітей з особливими освітніми потребами, створення освітнього середовища, яке б задовольняло потреби дітей з проблемами фізичного чи психологічного розвитку. Адже ступінь зрілості суспільства залежить від його ставлення до найбільш уразливих членів цього суспільства.
10 квітня 2019 року в будинку Просвіти відбулася нарада для практичних психологів закладів загальної середньої та дошкільної освіти на базі інклюзивно-ресурсного центру м.Самбора на тему: «Інклюзивне навчання. Психодіагностика дітей з особливими освітніми потребами».
Директор інклюзивно-ресурсного центру Наталія Андріївна Шмілик ознайомила зі специфікою та методами роботи інклюзивно-ресурсного центру, методиками діагностики дітей з особливими освітніми потребами, які використовуються у роботі під час проведення комплексної оцінки і надання рекомендацій щодо подальшого їх навчання. Надала необхідну інформацію щодо проведення фахівцями корекційно-розвиткових занять.
Начальник відділу освіти Білас Наталія Богданівна наголосила на проведенні практичними психологами просвітницької роботи з батьками та учнями щодо психологічних особливостей дітей з особливими освітніми потребами та необхідність включення їх в соціальне середовище.
Методист інформаційно-методичного центру Каут Наталія Миколаївна звернула увагу на особливості організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини та підготовку документів для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
Завдяки інклюзивному навчанню взаємодія між учнями з особливими освітніми потребами та дітьми з типовим рівнем розвитку сприяє налагодженню між ними дружніх стосунків, завдяки чому діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей, стають більш чуйними, готовими допомогти.
Коментарi